jaxon

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av ingrid krabbe - 17 juli 2012 14:29

Jag har gjort en ny presentation som finns under menyn till vänster.

Här berättar jag lite om vem Jaxon är och om hans föräldrar.


 

Pojkarna i Flax kullen. 7½ vecka gamla.


 

Systrarna i Flax kullen 7½ vecka gamla.


Kan tillägga att det tog oss 7 timmar att bada, föna och fotografera dessa 9 skönheter. Samtidigt kom min förkylning och feber smygande. Gissa om jag var slut efter den dagen? Men det var underbart att få vara med och lära känna varje liten individ så pass som jag hann med på dessa timmarna. Tack Cecilia och Zoltan för att jag fått våldgästa er så ofta som jag gjort.


 

Jaxon städar upp efter husse. "HUR kan han slänga sin kläder så att jag kommer åt dem"?



 

"VAD ska jag välja att leka med? Man blir ju helt förvirrad. Så många saker och inga syskon som slåss om dem. Allt detta är alltså mitt" !!! Och mer därtill !!!!


Mina hundar har alltid haft mycket leksaker men så har inte mycket blivit itutuggat heller här hemma.


Av ingrid krabbe - 17 juli 2012 10:20

"Nu är den förbannade sommaren här" sjöng Bengt Sändh i tisdags när vi var på allsång på Skansen.
Men fy sjutton vad fel gubben har.


Så här ser det ut på himlen just nu.
Hoppfullt när jag tittar mot öster.




Å vänder jag mig mot väster så tornar det upp sig stora räliga svarta moln!!!

Av ingrid krabbe - 17 juli 2012 08:13

Ja, idag fyller han 9 veckor.
Inte så mycketed tanke på hur mycket min bästaste storasyster fyller idag ? Grattis Inger !!!

Sitter nu på verandan med morronkaffet och gör mig beredd på nästa rush när Jaxon vaknar. Han ligger på uppladdning nu, trött efter morronens första terror attack.

Såg att det nu går att blogga från I- phonen så detta är bara en liten test. Mer blogg kommer troligen under dagen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards