jaxon

Alla inlägg den 5 september 2012

Av ingrid krabbe - 5 september 2012 18:40

Dagarna rullar på och vi närmar oss vår avresa till Kroatien.

Först två dagar i Split och sen vidare ut till ön Brac'.

Vi är 15 personer som ska försöka samsas i 9 dagar. Jag och mina syskon med familjer.

Men vi ska nog överleva.

Zlatni Rat, (gyllene hornet) på ön Brac'. 

 

Hamnen i Sutivan, där vi hyrt huset.


Dock börjar jag få separationsångest inför att åka i från Jaxon. Han är ju så liten, mammas gosse!!!

Men vi har ju världens bästa hundvakter som kommer hit och bor hos honom när vi reser.

Taistos syster Laila, systerdotter Linda och hennes hund Ilska flyttar in och blir skåningar för ett tag.

   Linda & Ilska

Inte illa att ha hundvakter som komer ända från Sundsvall och Kristinehamn bara för att vi behöver hjälp   

Tack snälla Linda, Laila & Ilska.

Tror nog att Jaxon tycker det blir ganska kul med en kompis här.


Bara två nätter kvar att jobba. I natt och på tisdag natt och sen lyfter vi på torsdag morron. Nice!!!


Jaxon har ju varit lite knepig i magen av och till sen vi fick honom. Men nu tror jag vi hittat felet och han verkar må som den prins han är. Ett stort tack till Petrina Andersson för hjälpen.

 


Hundar ja. Man kan ju skaffa hur mycket som helst som man bara "måste" ha till en hund.

Liksom med babysar, allt som finns på marknaden är ett måste. Eller?

Minns hur det var när vi skulle få Thilde. Allt som fanns att köpa var helt oumbärligt. Fanns det att köpa så var det något man måste ha till en baby/barn.

Och nu har jag hittat DET igen. Det där som jag så gärna skulle vilja ha.

 

Så snyggt och så smart.

Fast.....jag har ju bara EN hund ju :-(

Då måste jag ju skaffa två till för att detta ska bli försvarbart!!!

Å så måste vi bygga om köket ju!!!!!!!

Undrar om "gubben" går med på detta????

Ovido - Quiz & Flashcards